معرفی دیجی کالا
نوشته شده توسط : حمیده

دسته بندی کالاها در دیجی کالا

زمانی که شما وارد سایت دیجی کالا شوید اولین بخشی که مشاهده کنید در منو صفحه اصلی دسته بندی کالا است. با کلیک بر روی این قسمت منو برای شما باز می شود که می توانید کالا مورد نظر خود را از هر دسته بندی انتخاب کنید. مثلا کالاهای دیجیتال از مهم ترین و اصلی ترین بخش های این سایت است که کار خود را با این دسته بندی شروع کرد. در دسته بندی های دیگر شما می توانید محصولات مربوط به دسته بندی خودرو و ابزار آلات ، مد و پوشاک ، سلامتی و زیبایی ، لوازم خانه و آشپزخانه ، کتاب ، لوازم تحریر ، اسباب بازی ، لوازم ورزشی و تفریحی و … را پیدا کنید.

 در یک کلام دیجی کلا یک فروشگاه کامل با طراحی منحصر بفرد می باشد که شما می توانید با راحت ترین روش و با خیال آسوده از آن خرید کنید.

سوپرمارکت در دیجی کالا

یکی از بخش های جدیدی که در 2 سال گذشته در دیجی کالا با توجه به نیاز مردم راه اندازی شد سوپرمارکت می باشد. این بخش طیف گسترده ای لوازم و خوراکی ها را شامل می شود و شما می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی بزرگ انجام داده و در سریعترین زمان تحویل بگیرید. از کالاهای اساسی منزل مانند برنج ، نان و … ، انواع لبنیات و پروتئین ، خوراکی های مربوط به صبحانه و یا نوشیدنی ها ، کنسروها و غذای آماده ، شکلات ، شیرینی و تنقلات در سوپرمارکت دیجی کالا موجود است. شما می توانید مواد خوراکی که نیاز به دمای خاص دارند به صورت ارسال سریع و یا در صورتی که لوازم شما دچار خرابی نمی شود به صورت ارسال عادی دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: